Sunday, April 19, 2009

Roti telur + Bubur daging



Erm..nak wat apa utk breakfast ye? roti canai, nasi lemak dah boring...di samping kolesterolnya yg sangat tinggi. Since roti gardenia kat dapur dah dua hari tersadai, so ibu wat roti telur jek. Akhirnya habis jugak roti gardenia yang sebuku tu hihihi!



Lunch til dinner, ibu wat bubur jek. Abah suka bubur, kakak pun enjoy bubur. Abah kata, makan nasi bubur hari2 pun takpe :P (isy abah ni, tak jemu ke?). Tapi ok jugak, sebab Akil pun leh tumpang sekaki :) tapi Akil ni sangat susah la nak makan :(

1 comment:

kakyong said...

salam Ibu Akil,

masak aper jer janji sedap di tekak suami & anak2.. :)

Roti telur + Bubur daging



Erm..nak wat apa utk breakfast ye? roti canai, nasi lemak dah boring...di samping kolesterolnya yg sangat tinggi. Since roti gardenia kat dapur dah dua hari tersadai, so ibu wat roti telur jek. Akhirnya habis jugak roti gardenia yang sebuku tu hihihi!



Lunch til dinner, ibu wat bubur jek. Abah suka bubur, kakak pun enjoy bubur. Abah kata, makan nasi bubur hari2 pun takpe :P (isy abah ni, tak jemu ke?). Tapi ok jugak, sebab Akil pun leh tumpang sekaki :) tapi Akil ni sangat susah la nak makan :(